Dominant male seeking slave for a 24/7 Master/slave relationship under true love

Death

Member

MIRROR: Download from MEGA

God Jul, var du än är... jag hoppas verkligen kunna få träffa dig, snart, för jag är verkligen trött på denna ensamhet, vid det här laget... detta tomma, fullständigt meningslösa liv. Dock vet jag ju att du upplever samma problem, just nu... såvida vi nu inte är menade att träffas först i ett annat liv, men något sådant kan jag inte acceptera, än så länge. Tills vidare får jag helt enkelt anta att du inte heller har det så lätt, även om den tanken naturligtvis inte gläder mig, heller... men den tanken är närmast oändligt mycket bättre än att vi inte skulle kunna vara tillsammans förrän i ett annat liv. Kanske kan vi någon dag, i detta liv, i tacksamhet se tillbaka på hur våra tidigare olyckliga liv ledde till allt vi någonsin hade kunnat önska oss.
 
Fileboom Premium Account

Keep2share Premium PRO Account
Free LIFE TIME Fileboom Premium
Free LIFE TIME Fileboom Premium
Free LIFE TIME Fileboom Premium
Free LIFE TIME Fileboom Premium
Free LIFE TIME Fileboom Premium

For'Eva

New Member

MIRROR: Download from MEGA

Marrying a virgin? Slaving away for a man 24/7?

Sounds like a Christian marriage. Other than the suicide part.

Sorry for being "funny". You seem like a nice guy. I hope you find a girl. You need to fuck.

Think of it like this:

God suicides us anyway. Our bodies fall apart on their own, sometimes they even rapidly self-destruct (cancer and stuff). You want to kill yourself because that's how some divinity programmed you.

You can never truly kill YOURSELF. So maybe you should ease upon that aspect?

I always found it funny how humans clear away the carcasses of animals, take away the wounded...

I had a car crash three weeks ago... The truth is, death is all around us.

It's the TV that makes us think we're borg.
 
Fileboom Premium Account

Keep2share Premium PRO Account
Free LIFE TIME Fileboom Premium
Free LIFE TIME Fileboom Premium
Free LIFE TIME Fileboom Premium
Top