15-01-2011

Miss_Sesse

New Member

MIRROR: Download from MEGA

Het is zaterdag ochtend vroeg en we liggen nog in bed ik lig zelfs nog te slapen, en HeerDennis besluit om de dag goed in te luiden. Aangezien ik nogal geregeld niet wakker word en dus niks merk had hij een heerlijke ochtendwip met "sleeping beauty" maar terwijl hij lekker bezig was ging de deurbel hihihi hmmmmmm.....

Dat is nog eens lekker wakker worden kan ik je vertellen, maar ook gelijk waren alle zenuwen terug en ik wist dat ik nog een hele lange dag te gaan had ...... hmmmmmm wat zal hij vandaag allemaal met me doen.... ik ben benieuwd hoe het is om 24 uur per dag Zijn eigendom te zijn Zijn gebruiksletje........ hmmmm...

Alleen de gedachte maakt me toch al wat natter .... oeps wat moet ik hier nou weer mee..... het is toch best spannend zo. We hadden nog een hoop te doen die dag onze dagelijkse bezigheden gingen natuurlijk gewoon door, maar ik weer nog goed dat hij mij een opdracht heeft gegeven hihihi.... als we met z'n 2 in de auto zouden zitten moest ik of met mezelf spelen of met hem.... en hihi gelijk toen hij dit zei gisteravond wist ik dat hij daar spijt van zou gaan krijgen dus ik vind deze opdracht echt superleuk!!!

Na een tijdje rondgereden te hebben geeft Hij het dan eindelijk toe, Sletje zegt hij ik heb een beetje spijt van me opdracht ... en ik schiet in de lach hihihi zeg ik ik wist het al toen je mede opdracht gaf gisteren. zeker veels te afleidend??? hihi en ik word een beetje rood op me wangetjes!!! Heer Dennis kijkt nog een keer naar me en geeft me die blik van watdenk je nou zelf en zegt kijk nou wat dat zit te doen naast me in de auto!!!

De hele dag gaat het erom dat ik me netjes gedraag en goed luister naar wat me opgedragen wordt. Ook moet ik hem bedienen alles wat Hij wil zal gebeuren!!! Ik voel me heerlijk ontspannen maar toch ook erg zenuwachtig wat als ik het fout doe of wat als hij het anders bedoelt als dat ik uitvoer...ik heb nog niet zijn "furie" meegemaakt nu maar ik heb het al best ver gedreven hmmm...... damn m'n gevoel wordt steeds sterker ik wil dat ie me vastbindt en ophangt... ik wil dat ie me straft voor wat ik heb gedaan.. en omdat Hij het wil en er ook net zo van geniet als ik. Ik wil....shit ik heb niks te willen Zijn wil is wet ...grrrrrrrrrrrr..... hmmmmmm....

Als we s'avonds lekker gedineerd hebben met het lekkers wat Hij heeft klaargemaakt gaat het Feest eigenlijk pas echt beginnen we gaan los...

Hij hangt me in de stellage die Hij gehoobied heeft doet me een masker voor me ogen bind me hoofd in met verband zodat ik nog net door me monde kan ademen en ik krijg een spreidgag in mijn sletterige mondje. Ook heeft Hij een Koptelefoon ingebonden over mijn oren en 1 van mijn opdrachten gisteren was dan ook dat ik een speellijst van minimaal een uur moest maken.... hmmmm.... ik mag hem dus niet horen.... damn wat gaat er gebeuren... de vlinders zitten nu niet alleen in me buik maar gewoon door heel mijn lijf.

Al twee dagen loop ik met zenuwen en nu gaat het dan gebeuren.... wat zal hij met me doen.... ik ga het wel merken... ik geef mij aan hem en deze keer volledig...... ik wil Zijn "furie" Zijn liefde helemaal voelen en niet achter me masker..... Ik Sessesletje ben van Heer Dennis...... hmmmm.......

Hij zet de muziek aan en vraagt of ik hem hoor dit doet Hij net zolang tot ik geen antwoord meer geef..... en dan duurt het even voor ik weer wat merk.. en de gedachten zoals al 2 dagen vliegen door m'n hoofd ... wat kan ik verwachten... ik heb het deze keer wel erg bont gemaakt geloof ik ..... en dan de opdracht niet goed voltooid ... pfff... er staat me echt wat te wachten... en dan ...

Dan voel ik ineens iets zachts wat ik me hand word gedrukt... ik moet het vasthouden... de muziek gaat even uit.... en HeerDennis vertelt me dat als ik het niet meer trek ik dat moet laten vallen...... maar wat is het eigenlijk ... ik voel beter...en pak het steviger vast... ik weet het dat is mijn beertje...m'n special knuffelbeertje.... (uitleg) dat beertje heb ik voor mezelf gekocht aantal jaar geleden omdat ik heel erg met mezelf in de knoop zat en gewoon t gevoel had dat ik een knuffelbeertje nodig had tegen wie ik alles kon zeggen, alles kwijt kon. Nu zit ik in eenzelfde periode beetje met mezelf in de knoop, om verschijdene reden die er nu niet toe doen, maar dus wel erg toevallig dat HIJ...MIJN DOM.....Heer Dennis dat bewuste beertje pakt terwijl hij dat niet wist. En nu moet ik er mee aangeven dat het genoeg is..... hmmmm ...

Mijn gevoelens worden alleen maar sterker... zie je dat het nu tijd is om mezelf volledig aan Hem te geven. Hem de volledige macht geven over mijn lichaampie, geest en ziel... Hij verdiend het, Hij gaat er vorozichtig en eervol mee om.... En daar komt de muziek weer....

Het duurt even maar ik krijg de straf die ik verdiend heb.... Hij gaat flink tekeer.. zo erg is hij nog nooit geweest... Hij is echt boos... ik voel de tranen opkomen.. ik ben Blij dat Hij van mij is en dat ik Zijn sletje mag zijn ik onderga graag Zijn "furie" het is Zijn liefde voor mij die dit mogelijk maakt hier wik van genieten. Ik krijg zweepslag na zweepslag ..... en knijpers op me tepels... Hij laat zijn merken achter op heel mijn lichaam... totdat ik dan eindelijk dat punt bereik .... op dat moment was het even genoeg voor me ... en ik laat me beertje uit me handen vallen.... Terwijl dat gebeurt voel ik mezelf wegvallen...hmmm wat een heerlijk gevoel.. oh damn wat is dit ...... ik ben niet in me eigen lichaam en toch ook weer wel want ik voel de ontspanning van mijn lijf... de tinteling van genot en vlinders die overal vrij vliegen... Ik kan het niet anders omschrijven... Subspace..... WOW ..... What a Feeling!!!!

Hij heeft me los gemaakt en ik lig tegen de bank aan bij te komenik kan me alweer door me eigen ogen kijken maar heb nog niet het gevoel dat ik weer helemaal in mijn eigen lichaam zit, wat een heerlijk gevoel is dat zeg en ik kan alleen maar genieten. Ik voel de slagen die ik heb gekregen, maar het voelt niet als pijn maar als een verademing.. Hij heeft me starf uitgedeeld, Hij heeft er wat mee kunnen doen met Zijn agressie.... Als ik weer een beetje bij zinnen ben krijg ik te horen dat dit nog maar een voorproefje is geweest en nog veel meer te wachten staat...

Ik slik..... en gelijk zijn de zenuwen weer terug en weet ik weer niet wat me te wachten staat... het is heerlijk om Zijn gebruiksletje te zijn ... echt Heerlijk zou nooit meer anders willen. De rest van de avond en nacht op redelijk dezelfde wijze verlopen, ik heb m'n straffen uitgezeten en tot 3 x toe me beertje moeten laten vallen op de grond... (voor mij een soort loslaten van me oude bagage) het voelde als een opluchting eindelijk kan ik Hem volledig in mijn hart, lichaam, ziel en geest sluiten eindelijk heb ik mezelf voor Hem open gesteld.

Als we samen besluiten dat het nu wel genoeg is geweest mag ik eindelijk met Hem knuffelen, en tegen Hem aan zitten. Hij streelt door m'n haren en over me rugje streelt langs me gezicht en kijkt me vaak liefdevol aan. Ik zie in Zijn ogen de voldoening die ik hoopte te zien, en voor mij gevoel kan Hij bij mij alleen maar voldoening zien, lezen, horen etc. Dit heb ik nog nooit meegmaakt.. alles voelde zo intens... niet normaal Ik hoop het voortaan zo intens mee te maken. En ook zo heerlijk om daarna zo heerlijk door hem gecaressed te worden, Zijn liefde te voelen en niet alleen Zijn "furie" die ook verschrikkelijk lekker is hmmmm... wat een heerlijk weekend was het weer!!! IK HOU VAN U HEER DENNIS!!!!!

Liefs Sessesletje
 
Fileboom Premium Account

Keep2share Premium PRO Account
Top