14-01-2011

Miss_Sesse

New Member

MIRROR: Download from MEGA

Het is vrijdag 14 januari 2011 en als ik s'morgens naar me werk ga weet ik nog precies wat hij heeft gezegd......."als je thuis komt ligt er wat voor je klaar". Hij was gisteravond ook de hele avond bezig met dingen die ik niet mocht weten........wat gaat er toch gebeuren vandaag ........vlinders in me buik een soort zenuwachtig gevoel.......hmmmmm wat gaat ie doen met me......de hele ochtend spookt het door me hoofd.

Ik had best een lange dag voor de boeg een dienst tot half een, al die mensen wassen en verzorgen pffff...... waarom vandaag ik moet zo me hoofd erbij houden......damn het lukt niet kan alleen denken aan Hem aan Heer Dennis.....hmmmm zenuwen bouwen zich op en ik wordt steeds nieuwsgieriger naar wat hij van plan is........hij zal toch niet iemand erbij hebben gehaald he.....durf ik dat wel aan....kan ik dat al???.....kan ik Hem delen??....of is hij boos op me??? zal hij alles van de ruzie gaan gebruiken tegen me?....damn zoveel gedachten system overload......

Overal waar ik kom lijken de mensen het aan me te zien .....ga je wat leuks doen het weekend meid vragen ze dan.......of wat heb je een lekker kleurtje op je gezicht kan zien dat je gelukkig bent zeg.......en daar gaam me gedachten dan weer.........Wat is Hij toch van plan met me........wat staat me te gebeuren......Hij is toch wel thuis he? of zal hij toch weg zijn en een verassing geregeld hebben??? Wat gaat ie met mij doen......pfff ik moet ophouden me kop erbij houden.

Eindelijk is het zover ik mag naar huis, ik zit in de bus en bel Heer Dennis om het Hem te vertellen......Hij verteld me dat er iets klaar ligt op tafel maar dat ik wel eerst even iets voor mezelf mag doen.....bakkie koffie of sigaretje wat dan ook......BOOM back are the nurves....and even wurse.....Wat doe je met me vraag ik Hem giegelend want het antwoord weet k zelf ook wel....Hij maakt me gek... Hij warmt me op....Ik ben benieuwd. Eenmaal thuis aangekomen zie ik een brief op tafel liggen....zal ik hem gelijk gaan lezen ....dan weet ik wel wat meer....ik kan mezelf haast niet bedwingen me nieuwsgierigheid is groot al anderhalve dag zenuwen en vragen........pffff...

Nee ik doe het niet ...ik loop naar de keuken en zet een bakkie koffie voor mezelf...ik ga op de bank zitten steek een sigaret op en blijf maar kijken naar die brief die voor me ligt op tafel.....damn wat gaat er toch gebeuren......wat staat me te wachten....Als ik me koffie op heb pak ik gelijk de brief.....en slik ja hoor het begint. In de brief staan verschijdene opdracht die ik moet uitvoeren waaronder een straf omdat ik een grote mond had gehad de avond ervoor......(niet echt slim dus) Ik moet mezelf gereedmaken... douchen... scheren... een outfit aantrekken waar ik me het meest sexy in voel...me pols en enkelbanden om...en on top off that I had to make a Movie!?!?!?!?!?!? WTF????....IK van MEZELF?? hoe ga ik dat voor elkaar krijgen??.....Tuurlijk..de webcam daar kan ik mee filmen en die hoef ik niet vast te houden....dus dat scheelt heel veel gedoe hihi.....

Als ik bijna al me opdrachten heb voltooid moet ik Hem een sms sturen dat ik ga beginnen aan de video-opdracht....nadat ik de sms heb gestuurd ging ik aan de slag met de webcam en de genoemde speeltjes van Heer Dennis......"The Massager" en me tijgerdildotje...hmmmm Ik start de cam en begin met mezelf te spelen...eerst vind ik het maar een beetje raar weet niet hoe ik me erbij moet voelen...Hij is niet thuis en ik lig/zit hier mezelf klaar te stomen....Maar al snel gaat dat gevoel over in genot...met daarbij de zenuwen gerekend en degedachten die al zolang door me hoofd heen schieten hmmmmmm....... ben benieuwdwat hij aan het doen is....zal ie thuis zijn voor ik klaar ben???.... Na ruim elf minutenis het dan zover ik heb me opdracht voltooid......Ik kom erg heftig en kan zelfs me heerlijk geilvocht opvangen zoals Hij me opgedragen heeft....en dan.......Shit nee.....ik ben een gedeelte opdracht vergeten....Damn nee he hij zal zo wel thuis komen...wat moet ik nou dat wordt opzeker straf....en ik krijg al straf want heb1 opdracht niet binnen de tijd gehaald en dan nu dit erbij.....Oh My God.....!!

En ja hoor op dat moment komt Hij binnen lopen..Hij zegt geen gedag, loopt rechtstreeks naar de slaapkamer....en kleedt zich om in Zijn jas.....het is zijn kenmerk heeft ie die aan en je luistert niet .....oei dan zwaait er wat....(hmmm). Als hij z'n jas aan heeft komt Hij naar de woonkamer waar ik nog steeds op de bueraustoel zit....verstijfd van alle gedachten en nog vele male meer zenuwen als ik al had....wat zal Hij nu gaan doen...Heeft ie 't gemerkt...Hij gaat opzeker vragen wat ik bedoelde met mijn sms....moest hem namelijk vertellen of ik alle opdrachten gehaald had...en daar heb ik natuurlijk al een negatief antwoord op moeten geven. Zal hij opgemerkt hebben dat ik de spreidstang niet gebruikt heb???.....Hij loopt de woonkamer binnen en loopt rechtstreeks op me af buigt voorover en geeft me dan een onwijs heerlijke zoen.....zo een waar je van achterover valt als je niet uit kijkt hihihi.

Dan kijkt ie me diep aan in me ogen en pakt me vast en trekt aan me zo van kom opstaan.......ik moet hem volgen en hij zet me neer in de hoek met me gezicht naar de muur. Shit zie je wel Hij heeft het gezien....nu komt het....me armen worden achter me rug gezet en Hij loopt weer weg..... Het duurt erg lang voor hij terug komt.....en dan moetik weer meelopen....ik moet helpen....Hij heeft gehobbied een paar weken terugmaar dat hobbien is een beetje uit de hand gelopen (hahah) een hele stellage heeft Hij gebouwd....maar dat ding is dus wel wat zwaar en kan je niet in je uppie tillen... Dat ding moet naar de woonkamer en als we Hem daar eindelijk hebben neer gezet zet Hij me weer in de hoek en gaat verder met de opbouw van zijn "werktuig"(hihi) .... Ik sta in de hoek de dingen te overdenken die hij heeft geschreven en de fouten die ik heb gemaakt....niet alleen vandaag, maar al de hele week laat ik me weer eens van me "goeie" kant zien pffff als Hij dat allemaal meeneemt....... AAAAAUUUUUWWWWWW that's got to hurt....

Het zou wel terecht zijn, ik heb Hem ook pijn gedaan op een verschrikkelijke manier. Spijt heb ik ja natuurlijk, maar kan ik het daarmee goed maken..... nee ik moet mezelf laten zien...Helemaal....mezelf aan hem geven zoals iknog nooit gedaan heb.....Kan ik dat wel??... Durf ik dat??...Ja het moet.... en ik Wil het....anders doe ik het dadelijk nooit en ben ik Hem kwijt.

En dan hoor ik voetstappen...Hij heeft me filmpje bekeken en komt richting mij gelopen...Hij zet een bakje aan me mond en beveelt mij me mond open te doen.....ik krijg een lauwe heerlijke sap naar binnen gegoten met de mededeling die is goedgekeurd.....Een glimlach verschijnt op me gezicht maar ben ondertussen erg huiverig voor de rest....

Als Hij terugkomt de woonkamer in dan zegt hij we gaan effe lekker zitten,en een blowtje roken...... ik ga op mijn kleedje zitten op de grond naast Hem.Terwijl we een beetje aan het relaxen zijn moet ik me sms uitleggen precieszoals ik verwacht had, maar ik word gered door de telefoon. Hmmm :( we moeten weer de deur uit.... pfffff ... we worden weer eens tegen gewerkt en ook als we onderweg zijn zit het ons niet mee. Dus besluit Heer Dennis om het hele verhaal naar morgen te schuiven..... WHAT?!?!? Oh nee he nog een dagzenuwen want zeker dat dat niet gaat betekenen dat ik overal onderuit kom.....damn..... shit....nog meer zenuwen d'rbij aaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Als we thuis zijn aanbeland had ik weer gelijk ik was er nog lang niet vanaf...Hij heeft goed gebruik van me gemaakt hihihi maar was ook giga lief voor me want ik kreeg geen straf... ookal heeft ie dat toch ook wel weer ingehaald maar das een verhaal voor de zaterdag :XD

Liefs Sessesletje


 
Fileboom Premium Account

Keep2share Premium PRO Account
Top