Anyone else going???

Discussion in 'Section open for any subject to discuss' started by My Love My Lord, Dec 15, 2009.

  1. Free LIFE TIME Fileboom Premium
  2. Sparrow69

    Sparrow69 Moderator


    Click here for more.
    i may, i know i wanted to when i first heard about it, but with everything going on, im not sure.
     
    Free LIFE TIME Fileboom Premium

  3. Click here for more.
    I'll keep my fingers crossed!! ;)
     
    Free LIFE TIME Fileboom Premium

  4. Click here for more.
    I SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO badly want to go to the masquerade(obsession with masques)!!!!!! But I have classes and wouldn't be able to get there anyway b/c of gas/plane money =(

    *sobs*
     
    Free LIFE TIME Fileboom Premium

  5. Click here for more.
    IF - That really sucks!!! You're somewhat close too...
     
    Free LIFE TIME Fileboom Premium

  6. Click here for more.
    It's only like a 30 min drive for me, so of course I can't help but go! lol
     
    Free LIFE TIME Fileboom Premium

  7. Click here for more.
    Well, you lot are lucky; my master and I live a good couple of thousand miles away! :(
     
    Free LIFE TIME Fileboom Premium
  8. master jey

    master jey Moderator


    Click here for more.
    you are luckier i live kinda 7000 miles away...
     
    Last edited: Dec 18, 2009
    Free LIFE TIME Fileboom Premium

  9. Click here for more.
    Could be a nice winter vacation... ;)
     
    Free LIFE TIME Fileboom Premium

  10. Click here for more.
    So, it's getting closer and I thought I would throw this back out there... Is anyone else planning to go to the Flea?
     
    Free LIFE TIME Fileboom Premium
  11. ReallyGreen

    ReallyGreen Member


    Click here for more.
    Hmm, can't make it. And its on my B-Day too!
     
    Free LIFE TIME Fileboom Premium
  12. kittengrey

    kittengrey Member


    Click here for more.
    Tempting.....it is. But, I'm a couple states away and it would probably be a hella drive.

    Edit: 5 hour drive. eh....not good but could be worse...but yeah, probably not
     
    Last edited: Feb 2, 2010
    Free LIFE TIME Fileboom Premium

  13. Click here for more.
    That sucks!
     

Share This Page